Så er vi i luften

11 feb

Så er vi i luften! Vi sender direkte fra Det Lille Blå Hus, der i dagens anledning er iført sne a la februar. To af husets tre beboere er tilstede under denne første udsendelse. Den ene skriver løs, mens den anden ligger på maven på et tæppe foran brændeovnen og glædesfyldt gumler på en riskiks. Ellen hedder det gnaskende vidunder. Det er faktisk hendes skyld, at vi er her, fordi:

– hendes mor (mig) under min barsel med Ellen har fundet ud af, hvor vigtigt for mig, det er at føle, at jeg får noget fra hånden i hverdagen ud over at skifte ble, amme, lave mos/grød og selvfølgelig ikke mindst pludre og svingomme med guldklumpen

– jeg for ganske nyligt opdagede hæklingens vidunderlige verden og nu er totalt bidt. Det er jo oplagt at hækle, mens Ellen lurer den. En del af bidtheden har bragt mig på tur rundt i blogland på en masse skønne blogs med fantastisk inspirerende indlæg og idéer. Og så fik jeg sådan en lyst til selv at have et sted at samle billeder af og fortællinger om mine hæklerier.

Hvor det bevæger sig hen herfra og hvem der eventuelt har lyst til at kigge med, må tiden jo vise. Herfra Det Lille Blå Hus skal der i hvert fald lyde et rungende hurra og velkommen

20130211-201950.jpg

2 kommentarer to “Så er vi i luften”

  1. Kisser februar 13, 2013 hos 8:45 am #

    Sikken en fin blog, og idyllerisk vinterklædt hus. Har aldrig set en hæklet banan før!
    Held og lykke med det.

    • carolineboutrup februar 13, 2013 hos 8:47 am #

      Tak 🙂 Det er de mest utrolige ting, man kan hækle. Og nettet bugner af fede idéer og opskrifter, der bare venter på at blive hæklet!

Skriv et svar

