Fabeldyr aka Ellens nye bedste ven

13 feb

Efter min store banansucces, fik jeg blod på hækletanden. Planen havde ellers været at hækle flere små frugter og grøntsager, men det var inden, jeg faldt over eller måske nærmere faldt for fabeldyret

Det tog så lige lidt længere tid, end jeg først troede, at hækle den krabat. Og dyret blev overhalet inden om af flere mindre hæklerier, før det endelig fik ben, hale, øjne og ører. Og da det så sad der helt færdigt og fint, opdagede jeg, at jeg havde rodet rundt i benene. Stakkels dyr havde fået utrolig korte forben og lange bagben.

Men på en måde passer det egentlig meget godt til dyrets nye bedste ven Ellen. Hun ligger også tit og stritter med armene og måsen lidt højt i vejret

20130213-145832.jpg

2 kommentarer to “Fabeldyr aka Ellens nye bedste ven”

  1. Kisser februar 14, 2013 hos 9:19 pm #

    Det sjoveste dyr og sødeste barn 🙂

Skriv et svar

