Endnu en blomstret tehætte

25 feb

Det dér med at hækle tehætter og dekorere dem med blomster er jeg åbenlyst ikke den første eller eneste, der har fundet på.

20130225-211814.jpg
Og jeg kan godt regne ud, at det bliver svært for mig at konkurrere med den lokale Tiger, som kun tager 50 kr for denne pink skønhed, (som faktisk ligner, at den holder bedre på varmen end min kreation…). Hvis jeg skulle sælge min tehætte til samme pris, ville timelønnen ligge på lige omkring de 5 kr, når materialeprisen trækkes fra. Mon dem, der rent faktisk hækler disse lyserøde tehætter, overhovedet får 5 kr i timen? Eller er det bare en maskine, der hækler? Kan maskiner det?

Skriv et svar

