Så er frokosten serveret

6 mar

Solen skinner, fuglene synger, Ellen har bestået sin boeltest med bravour og jeg er sgu sådan lidt formiddagssmåsulten. Sikke en god anledning til at snuppe mig en lille håndmad! Så er spørgsmålet bare, hvilken én, jeg skal kaste mig over først…

20130306-100405.jpg

Nej, det er ikke mig selv, der har været kreativ her. Det er turbohækleren Lene Meinild, som jeg faldt over på facebook, som hækler så meget og så hurtigt, at hun på få dage for 75 kr plus porto, hæklede og sendte mig disse lækkerier. Glæder mig til at spise dem mange gange med Ellen.

Skriv et svar

