Gæt et dyr

10 mar

Ud af de små bitte tidslommer, jeg har haft til her de sidste par dage til mig selv og min hæklenål, er der kommet en masse små kropsdele, som nu kun mangler at blive sat sammen. Kan du gætte, hvad det er?

20130310-130526.jpg

Nu mangler jeg bare at sy dem sammen. Og det, synes jeg ikke, er det nemmeste at få til at se pænt ud. Forhåbentligt bliver jeg meget bedre til det, når jeg har været på det her kursus, hvilket jeg glæder mig MEGET til. Måske jeg endda kan lære selv at designe små hæklede figurer, eller amigurumi, som de oprindeligt hedder på japansk.

3 kommentarer to “Gæt et dyr”

  1. stine marts 11, 2013 hos 9:24 am #

    Mon det ikke er en lille elefant;)
    Det kursus kan du godt glæde dig til, Sidsel er super, super dygtig, og sød:)
    Hilsen Stine

    • carolineboutrup marts 11, 2013 hos 9:28 am #

      Velkommen til bloggen Stine. Og nemlig! En elefant a la Maja Hansen 🙂 ja Sidsel er rigtig god. Har allerede været til et andet af hendes kurser.

      God solskinsdag, Caroline

Trackbacks/Pingbacks

  1. Den dag elefanten tog over | det lille blå hus - marts 27, 2013

    […] Det var rigtig hyggeligt. Det lykkedes mig mellem kopper af te og sesamkager at få syet alle de små kropsdele sammen, som havde ligget i en pose og ventet i et par uger. Og pludselig var elefanten, Maja […]

Skriv et svar

