Tehætte version 2

15 mar

Nogle gange er jeg lidt for hurtigt videre fra et projekt til det næste. Som nu fx min tehætte, som det jo var meningen, skulle være en sand blomstereng af blomster fra denne bog:

20130315-200756.jpg

Men efter mit indlæg om tehætten, hvor der var fire små forkølede blomster på hætten, har tehætteprojektet stået stille. Indtil den anden dag, hvor min kæreste nævnte, at han da synes, det ville være flot med lidt flere blomster. Og om det ikke var meningen?

Så jeg tog en rask beslutning. For jeg synes faktisk, de fire blomster, jeg havde syet på i en fart, var lidt fesne og slatne i det. Så de røg af og jeg hæklede nogle nye, der var større og matchede tekandens farve bedre. Ja, der sneg sig endda en sommerfugl ind. Og NU er jeg tilfreds 🙂 og det er min kæreste også.

20130315-201428.jpg

Skriv et svar

