Når hæklenålene sover…

15 apr

Selvom jeg elsker at hækle, kan der godt gå dage, hvor jeg slet ikke får dyrket denne min nye hobby. Dage, hvor alt muligt andet står i kø for at blive ordnet og dage, hvor jeg har mere lyst til at bruge mine frie timer på at surfe rundt efter ny inspiration i blogland end på at producere noget selv. De dage tager mine hæklenåle sig et velfortjent hvil i deres fine hjem. Jeg har nemlig fået specialsyet et etui til hæklenålene. Så bliver det vist ikke mere luksuriøst, hva?

Etuiet er syet af Lene, der har bloggen filihunkat. Hun syr dem ikke rigtig mere (dvs jeg var vist super heldig lige at spørge hende på det rette tidspunk, så hun kunne overtales til at sy endnu ét), men man kan købe mønsteret til etuiet, og flere andre versioner, af hende her på hendes blog.

Lene ikke bare syr et etui. Nej, hun vil gerne ramme den helt rigtige stil i forhold til den kommende ejermand/kvinde. Hun bad mig derfor sætte et par ord på, hvad jeg godt kunne li stilmæssigt. Så jeg sendte hende nogle billeder af det lille blå hus indefra, hvilket er en temmelig spraglet oplevelse. Jeg kan godt li farver…
Jeg er blevet ret glad for resultatet. Etuiet har en masse dejlige farver, endda lidt zebrapels, blandet op med en god portion roligt hør, som gør, at det ikke helt flyver væk i cirkusland.

20130415-213145.jpg

20130415-213214.jpg

Nå, nu sover Ellen og så er det vist tid til at vække en nål eller to og lege lidt med noget garn 🙂

Skriv et svar

