Vind ny bog med hæklet frugt og grønt

10 maj

Nu springer jeg ud som sådan en blogger, der linker til andre bloggeres konkurrencer, for selv at have en større chance for at vinde. Hmm… En lidt sjov opfindelse.

Jeg har jo kun haft denne blog i tre måneder, så er stadig ganske ny i blogverdenen. Noget af det første jeg stødte på, da jeg opdagede alle de skønne håndarbejdsblogge, der findes derude, var ordet give-away. Altså at man laver en lille konkurrence blandt sine læsere om ting, man enten selv har lavet eller får sponsoret af firmaer. Firmaerne tænker, det er smart reklame på den måde at få sit produkt nævnt for en masse læsere og bloggeren selv får måske lokket flere læsere til, fordi de får andre (som mig fx) til at reklamere for deres blog. At i alt en win-win..

Nå, men jeg har selv kun deltaget to gange – og sørme vundet den ene gang. Jo jo, et par fine knaldgule øreringe fra Pilgrim. De forsvandt desværre i posten på vej til mig, så nu afventer jeg lige om Pilgrim vil være så søde at sende mig et par nye. Spændende…

Men tilbage til dagens konkurrence. Det er nemlig her DU kære læser, selv kan være med og måske vinde. Og præmien er god. Rigtig god. Det er nemlig Maja Hansens nye bog om hæklet frugt og grønt og den ser spændende ud:

20130510-095527.jpg Bare følg linket. Det er lidt tricky at deltage, men når man først har prøvet det én gang, er det nemt nok. Der er bare lidt forskellige ting, der skal udfyldes.

Hvis jeg vinder, kommer jeg ikke til at mangle bøger med hæklet mad. Er nemlig ret sikker på, at jeg får Tasty Crochet i fødselsdagsgave imorgen. (Taktikken har været kun at skrive én ting på ønskelisten til mig bror 😉 )

Nå men held og lykke – må den heldigste hækler vinde!

Skriv et svar

