En heldig fødselsdagskartoffel

12 maj

35 år. Så gammel blev jeg igår. Eller 35 år ny. Min mor fortæller, at jeg insisterede på, at jeg ikke blev to år gammel, dengang i 1980, for jeg var jo altså ikke gammel. Nej, jeg blev to år ny. Så den har hængt ved mig lige siden. Og egentlig føler jeg mig heller ikke gammel. Ny, ved jeg heller ikke om er helt rammende. Måske bare 35 år.

Jeg var så heldig, at en masse dejlige mennesker havde lyst til at komme forbi til boller og jordbærkage i haven – og de holdt ud hele eftermiddagen trods skyer og en lidt koldere vind end planlagt.

Og ja – taktikken med ét ønske sendt i min lillebrors retning virkede…

20130512-152701.jpg
Så nu kan jeg glæde mig til, at Tasty Crochet kommer med posten. Indtil da kan jeg hygge mig med den her:

20130512-152800.jpg
som også dukkede op på gavebordet. Er helt forelsket i kænguruen med ungen på maven, så det bliver vist mit næste lille projekt.

God Mors Dag herfra, selvom den slags amerikanske reklamepåfundsdage ikke bliver taget så seriøst her 😉

Skriv et svar

