Pink puffarmbånd

13 okt

Idag har jeg været til min nieces 7 års fødselsdag med noget i nærheden af verdens kedeligste gave for sådan én på 7. Undertøj! Tsk. Godt nok var der hjerter på, men alligevel. Jeg havde godt luret forinden, at det vist nærmere var et ønske fra moren end fra fødselaren. Men eftersom hun har rimelig meget legetøj i forvejen, og jeg selv ved, hvor rart det er at få nye rationer af tøj, når de nu vokser så hurtigt, endte det med undertøj.

OG…

For jeg ville jo også gerne give hende noget, der ligesom kunne bruges til noget. Og jeg var så heldig at have en stump pink garn liggende, der bare ventede på at blive til noget sejt, som en 7årig pige ville blive glad for. Fandt svaret hos the funky fox. Nemlig et meget fint armbånd lavet ud af puffmasker.

20131013-203405.jpg

Jeg synes ikke, stedet hvor man skifter række, blev så flot. Fandt derfor nogle seje stjerneknapper, som jeg syede på, der ligesom gjorde det endnu mere cool prinsesseagtigt.

Og yes – endelig en gave fra moster, der var et hit 🙂

Skriv et svar

