En savnet hæklet hue i bølgemønster

17 jan

Mine ører fryser. Og det er egentlig ganske dumt, for jeg har faktisk hæklet en ret fin hue til dem til netop dage som disse med sne, slud og kold vind. En sort uld hue i bølgemønster efter én af Sidsel Sangilds opskrifter fra denne bog.

20140117-073904.jpg
Nu er det bare sådan, at huen besluttede sig for at holde en lidt længere nytårsferie end mig og blev oppe i den ødegård i Sverige, hvor vi holdt nytår i år. Mine ører og jeg håber, at den snart har tænkt sig at komme hjem…

Skriv et svar

